dimecres, 5 de març del 2008

QUINA NEVADA!!!!



A les acaballes de l’hivern, la neu ha pintat de blanc tots els carrers de la Seu. Una nevada inesperada que ens ha sorprès a tots. Aquestes són algunes de les impressions dels nostres alumnes:


LA NEU A LA SEU
Avui ha sigut la segona vegada que he vist nevar perquè l’any passat també vaig veure la neu. Ahir va començar a nevar aquí a la Seu d’Urgell. No he vist nevar gaires cops perquè al meu país no neva. M’agrada molt la neu, però m’ha fet passar molt fred. M’agrada veure com cau la neu. A l’hora del pati ens hem posat a jugar amb la neu i ens hem divertit molt.
CARLOS (Colòmbia)


Avui ha nevat a La Seu. M’agrada molt la neu. Al meu país neva 1 ó 2 mesos cada hivern. Quan està molt nevat no podem anar a l’escola. És la primera vegada que he vist neu a La Seu.
MARLENA (Polònia)


LA NEU
Avui ha nevat a La Seu.És la primera vegada que jo he vist la neu. M’agrada molt perquè el paisatge és molt bonic. En el meu país també neva en algunes ciutats.
JAMAL (Marroc)


LA BLANCA NEU
Avui ha estat la primera vegada que he vist nevar. Ha sigut preciós. M’he llevat a les vuit, he obert la finestra i he vist com queia la neu. M’he emocionat molt en veure la neu. Quan he arribat a l’institut m’he posat a jugar amb tots els meus amics. Espero seguir jugant amb la neu tota la tarda.
BRIAN (Bolívia)


LA MANTA BLANCA
Que bonic! Avui ha nevat a La Seu! Quan he obert la finestra he vist una manta blanca. M’agrada molt la neu. És blanca i es queda als arbres. A fora no fa fred, però quan agafes una mica de neu has de portar guants. A Portugal només neva a les muntanyes. La neu és una bellesa de l’hivern i també molt romántica.
CLÁUDIA (Portugal)


A mi m’agrada molt la neu i m’agrada jugar amb les meves amigues. És la tercera vegada que veig la neu a Espanya. Al meu país no neva gaire. M’agrada quan cau del cel. És molt bonic, però quan l’agafes sense guants les mans es queden congelades i es queden vermelles. Avui a l’hora del pati he estat jugant amb la neu i com que no portava guants, les mans se m’han quedat gelades. Amb les meves amigues farem un ninot de neu.
DIANA (Portugal)